Thursday 3 May 2012

Sapa nak Ole-ole Percuma?

Haa.. kawan-kawan, dah baca ke belum cerita 'Gang TaeKwonDo ke Terengganu vol.1 dan 2? Kalau belum ni link dia... [volume 1 | volume 2]

Kalau dah baca bagus... Mudah sikit... hehehe... Ni ada sikit ole-ole dari Terengganu, saya nak bagi kepada pembaca-pembaca blog saya ini... Tak seberapa pun hadiahnya, harap ada yang sudi untuk terima...

Ole-ole ni saya tawarkan kepada warga Universiti Malaysia Pahang sahaja. Maaf sangat-sangat kepada bukan warga UMP kerana buat masa ini saya tak dapat memberi komitmen untuk melakukan urusan pos-mengepos. Pertama kerana saya tak mempunyai kenderaan sendiri dan kedua ialah sekarang ni nak dekat exam dah.. Jadi sekali lagi saya minta maaf kepada bukan warga UMP. Jangan risau, InsyaAllah jika ada rezki yang lebih dan umur yang panjang saya akan buat contest lagi ok? So... sabar dan tungu contest seterusnya ye... ^__^

Untuk mendapatkan ole-ole-nya anda perlu menjawab beberapa soalan mudah berikut:



Ole-ole bagi tempat pertama :


'____ the Blue Turtle'




Ole-ole bagi tempat ke-2 :


'____ the Little'







Ole-ole saguhati tempat ke-3 dan ke-4:


Keychain Terengganu
















Pemenang dikira berdasarkan jumlah jawapan yang betul dan terpantas. Keputusan bagi pemenang bertuah saya akan maklumkan setelah keempat-empat ole-ole dimiliki...

Hanya satu penyertaan bagi setiap individu.
Tarikh tutup penyertaan adalah pada 10 May 2012.

Macam mana? Ok tak? Ini saja yang saya mampu... Kalau dah kerja esok boleh-lah nak bagi hadiah mahal-mahal sikit... Huhuhu... 

Selamat menjawab dan terima kasih!  ^__^