Tuesday 12 June 2012

Keluar Cari Bahan Cerita

Hallooooo~~~ Tengok siapa sudah kembali...?? Hehehe...

Yeah, tamat sudah final exam semester 2 Tahun 1 aku pada pukul 11.30 pagi tadi. Dan sekarang focus utama aku sudah selesai... [Ehem2.. suara besar sikit] Dengan ini saya mengisytiharkan pemgembalian saya dalam berblogging.. hehe... (aku ja syok lebih...)

Sekarang ni baru rasa best nak wish dekat orang, aku pun merasa sama... I wish to all of you~~


kepada anda-anda yang sudah tamat final examination dan akan atau telah pulang ke kampung halaman. Owwyeaah~~~

Dan kepada anda2 yang belum tamat lagi final examnya, jangan risau... hadapi dengan tabah dan sabar, usaha sebaik mungkin dan bertawakallah. Saya ucapkan~


InsyaAllah masih ada masa dan ruang untuk anda berusaha.. lakukan sehabis baik!

So... apa plan cuti-cuti ni?

Untunglah hampa semua boleh balik sampai dirumah dah.... aku bulan 7 nak mai nanti baru boleh balik... kenapa? Mai nak habaq...

Pertama, kami adik-beradik Kelab In-smartive Universiti Malaysia Pahang akan ke Negeri Kedah Darul Aman bermula 15 hingga 18 Jun di bawah program bernama 'Titik sentuhan'. Kami akan melawat:
  • Rumah Seri Kenangan Bedong, Kedah.
  • Perusahaan Air Nira Nipah Segar, Kuala Sedaka.
  • Pondok Remaja Inabah, Kuala Nerang.
  • Pekan Rabu, Alor Setar.
  • Kampung Sungai Baru (Rumah kak Umie Aziz)

Kedua, (tak boleh balik lagi ni) pada 22-24 Jun akan diadakan pula sebuah kejohanan yang penuh kemahsyuran iaitu :


di mana, kami adik-beradik sebelah Kelab Taekwon-Do ITF Universiti Malaysia Pahang menjadi penganjur bagi kejohanan ini. Kami juga akan turut bertanding dalam kejohanan ini bagi memeriahkannya lagi!


Akhir sekali (tak balik juga) kembali bersama Kelab In-smartive dalam 'Projek Kilauan Mutiara Sempena Cabaran Berkayak KPT-UMP' yang akan berlangsung pada 25-29 Jun. Kami akan berada di sepanjang muara Sungai Pahang (dok kat darat ja) atau lebih tepat lagi sekolah-sekolah rendah di muara Sungai Pahang bermula dari daerah Temerloh sehingga ke Pekan River Front untuk menjalankan program.. ^__^


Pergh... masak aku macam ni... huhu...

Tapi apa-apa pun, sudah pastinya aku akan ada cerita-cerita menarik untuk dikongsikan bersama hampa semua... weehuu~~

Nantikan kepulangan aku selepas habis semua program-program ni dan yeah, mungkin tak dapat lagi update blog selalu buat sementara waktu... Terima kasih!

poof! (hilang lagi budak ni)